*Here we go again*

heeejsan alla min underbara bloggläsare, vilket lär vara typ Zarah! :*
skit länge sen jag skrev, sist när jag kom hem från säfsen tror jag det var! underbart. mycket har hänt och så men orkar inte skriva allt. hö hö, har iaf börjat träna med pippi igen som en galning, hela 2 dagar i veckan! känns inte ens jobbigt att dra till gymmet längre, bara kul !

just nu sitter jag i skolan, har rast.. jag och Zahara sitter i bibblan vid varsin data och nördar facebook! har prov om ungefär 20 min, engelska som jag e ganska så bra på, så det lööööser sig !

snart e det sommar, guud vad efterlängtat.

idag så ska jag först gå klart skolan, sen till um med evve... hoppas allt går bra .. :/
sen så träna med pippilotta <3 sedan till min brother from antoher mother Fillefantastic !

Ledig imorn ju, för det är lov. ska till Max och Anton och spela kort typ, äta påsk mat och sådant annat fjant som man gör när det e högtider !

men ska chilla vidare med min underbara vän Zarah och sedan blire provprovproooov!! wish me luck.
PUSSEN !



* I just wanna let it go for the night,
That would be the best therapy for me *


Kommentarer
Postat av: gunnbritt

JAFÖFAN! :D du kan va underbar <3

2010-04-01 @ 20:06:03
URL: http://zarahlofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0