några månader efter.. :)

hejsan bloggen!
någon som fort läser min blogg även fast jag inte skrivit?! haha skulle inte tro det va!
iallafall.. vill börja blogga igen för att han någonstans att skriva av mig! så why not here? :)

vi får se hur det går.. kanske inte skriver hela tiden & så där men något inlägg då & då ska nog gå!
på torsdag åker jag till säfsen med mina underbara vänner <3 ska bli så jävla kul!! :D

just nu är det höööstlov..skit skönt ! imorn blir det packa & sådant där tråkigt sedan ska jag äta middag med evve, som nu är brunett efter flera år av platinahår! :D får se vad som händer efter vi käkat..! :D

saknar min syrra som är i enköping just nu!

om exact en vecka fyller jag år! önskar mig ny hårförlängning & pengar & presentkort :)
haha lite random inlägg om typ allt & inget.. ;)
puuuuuusss & kram på er!


*I am beautiful no matter what they say*
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0