med andra ord..

tjoooo!
dagen började med att jag vaknade vid kvart över 12.. gick in lagade lite mat, sedan ringer becka mig & frågar om jag vill med & shoppa! så klart ville jag det.. halvtimme senare satt vi i simons bil på väg in ill stan :) köpte en tung piercing, skiiiit nice!

sedan så åkte jag hem & fixade mig lite snabbt.. sedan till primo & käkade middag med Evve & Natta! jätte mysigt.. :) vi mötte upp killarna & åkte till tullinge, skulle lämna lite grejer till Evves kompisar.

sedan till huddinge igen.. träffade nina bonnie sebbe & emil, sedan tog vi 9 bussen hem till mig & körde med andra ord.. gud vad vi garvade.. som åkte hem för ungefär en halvtimme sen! ska snart sova för upp tidigt imorn & ska fixa massa grejer innan vi åker :D

kanske hinner skriva imorn annars hörs vi på söööndag, då fyller min mamma år oxå :) puss & godnatt!



*sweet child O´mine*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0