solning & desperate housevives! me like..

åh hade precis skrivit jätte långt så försvann det, äckel blogg.se här kommer lite iaf..

idag så var jag i skolan men vid kvart i 2 så åkte jag hem till åsa, vi chillade galet & gosa med killer sedan ner i tvätt stugan, efter någon timme så drog vi mot fullersta , vi skulle sola på det nya stället, det var as bra, billigt & så :) vi solade i dubbelsolarium typ, det var schyssst för kunde ju prata med varandra & så =) sedan så gick vi & köpte dricka & glass för var sjukt "heta" efter solariumet ;) haha, sen hem till åsa chillade vidare, snacka lite & så innan hon drar till egypten på lördag! hoppas vi hinner ses en stund innan du drar bara :)

sedan så kom jag hem & vid halv 9 så ville becka att jag skulle komma ner till sjön så gjorde det :) sedan hämtade glenn oss & vi åkte & träffa jesper & den nyrakade janne, hahahahahh han såg ut som en gammal gubbe ungefär xD
sedan så skjutsade snälla glenn hem mig =) hann tilloch med se desperate housevives :D:D

nu sitter jag & dunkar musik :)

imorn ska jag ta hål i näsan & sola , sedan ut & göra något på kvällen :D är ju ledig på torsdag & fredag-SKÖNT!

blir en så här :) haha usch skojja bara! ett vanligt litet hål blir det!

pusspusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0