tröööööööööött!

hejsan sötisar, igår så var vi med alla, fick även träffa maja & nathalie som jag inte träffat på länge <3 men sedan kom ninas mamma & hämtade oss så kom vi hit & typ chilla galet. sedan så vid 3 så somnade nina och jag har ju vänt om dygnet så jag somnar typ vid 6 på morronen & går upp vid tre på eftermiddagen..så inte nog med att det var jobbigt att lika & stirra upp i taket halva natten, utan nina väckte även mig kl 13.00 -.- haha inte alls utvilad! ikväll hoppas jag på att något kul häänder :)


filippa lundwall alm, du vet att jag finns här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det vet jag babe <33

2009-01-06 @ 14:10:19
URL: http://filippalundwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0