torsdag...

tjena, idag har det varit en vanlig skol dag typ..:) åkte till centrum med wille & nina för att hämta min mobil som sebbe hade snottt!! .... haha :) så nu har jag den. sen åkte vi hem med halv 5 bussen, sen kom jag hem kolla på 2 & ½ men :) 

vill färga håret men får inte för pappa är hemma..men mamma har köpt färg till mig :) svart, viva-jag älskar dom :) men jag får färga imorn då antar jag. har bråttom imron tror jag (?) not sure... haha. men skriver senare om jag inte har somnar! :O är så JÄVLA trött -.- skojjar inte!! :) puss


inte denna mamma köpte till mig men en svart hårfär haha :P


becka passar sjukt bra i lockigt hår!


jag & evve för gud vet hur länge sen!


haha jag & evve gör våra tråkiga dagar roliga :D

nu blir det duschen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0