tja!

kom hem från maxi för typ en timme sen & fick med mig ett neonrosa naglack & ett par rosa trosor haha :D naglacket gick på 22,50 & trosorna för 19 kr :O:O haha jag vet att dom kommer från maxi men såg ut som h&ms spetstrosor så sameshit (a) becka & amanda köpte ett par likadana fast vita haha :) vi skämdes lite faktiskt (a) när ajg kom hem kolla jag lite på house & nu har jag nyss målat naglarna med mitt nya lack, ska måla syrrans snart! :) visste ni att hon har blogg? :D linarenstrom.devote.se LÄÄÄÄÄS! sitter & lyssnar på pa radio haha... imorn kommer ni & väcker med vid halv 8 :) sedan tar vi halv 9 till skolan :D har sovmorron..hade glömt det till nina smsa mig! :) men ska dra men slänger in lite bilder på mina fynd...





haha suddiga & dåliga bilder-jag vet men det är ju fantastiska mobil som tagit bilderna! en applåd för sony ericsson tack!


jag finns här bompa, any day any time.
RIP Filip

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle stå att nina ska väcka mig men blev visst bara ni (a) haha

2009-01-27 @ 22:49:35
Postat av: Linda

galet snyggt nagelack! <33

2009-01-28 @ 16:38:50
URL: http://livetenligtlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0