rip skalman

hej alla, idag var jag i skolan & det gick snabbt. sedan åkte jag till stan med Nina & jag köpte typ örhängen & tights & en till grej :) haha..är skiiit trött verkligen! haha, men ska typ umgås där nere & lite sånt, pallar egentligen inte skolan imorn :( men vi får se hur det blir..är typ gråtfärdig nu haha seriöst vet inte vrf, bara typ menshumör antar  jag.. :) min farmor ringde så snacka lite med henne, min sköldpaddda har dött.. "/ men vi får väl se hur det går med det.. rip skalman.



you are not like me and maybe that's just a reason that they know everything and you nothing, not your fault and not my problem..I am fine..

nån jävel därute som vet vad den här låten heter?
when my time come forget the one..blabla nått
dont forget me when you are feeling empty,
I cant be who you are, I cant be who you are. nånting i den stilen? :) snälla säg om ni vet! I love that song soooo much

puss på er..amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0