kära onsdag...not

hejsan hejsan! idag vaknade jag kvart över 7 hemma hos becka ( hade sovmorgon) gick & duschade & sedan så fixade vi oss i lugn & ro..sedan gick vi till bussen & sedan kom jag till skolan, kunde inte ha gympa..hade ont i ryggen :( så umgick med småbarnen (a) haha. menmen, sedan kom det några & pratade om gymnasie, tror det var östra, sjödal & huddinge gymnasiet :)

sedan hade vi lunch ( pannkakor & världens bästa sallad :D ) sedan so, jag & bonnie stog & pratade med janne vääääääldigt länge, tror han tycker vi är ganska konstiga haha. sedan hem kunskap- jag & evve satt vid datan i bibloteket, för alla andra var upptagna. sedan fick jag skjuts hem av simon, sedan när jag kom hem var pappa hemma & vi satt på ett avsnitt av 24 men jag somnade dock haha vaknade typ för någon timme sedan (a) menmen, är man trött så är man :P
det känns som om jag ska fixa mig & gå till skolan för att jag har sovit, men nejnej jag ska sova igen om några timmar. skönt (a)

gissa vad JAG gör nu ?! haha
jag skriver no grej, hemma! har inte kommit lånt, men en bit iallafall...måste verkligen försöka få alla godkänt i slutbetyg , har 110 poäng just nu & jag känner att jag vill göra mamma lite stolt den här gången :)
så jag fösöker iallafall...

men nu ska jag göra något annat! pusssss


haha söt va? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0