inget annat för mig så...

tänkte lägga upp lite bilder på saker som inte skulle vara fel ;)


söt va? från halens.se



haha den här skulle inte heller sitta helt fel :)


britney spears parfym curios, hade den för typ 2 år sedan eller något & den luktar gudomligt! haha


den här tänkte jag mig mer åt sommaren, den är så himla söt :)


ligger & smsar med evve :) hon kan inte heller sova..bara för att jag inte sover idag så kommer jag vara trött hela veckan tills på fredag då jag inte kommer palla dra ut, så nej då skaj ag ligga hemma & sova en fredag kväll ?! haha så kommer dom här rutinerna fortsätta tills det är sommarlov..kommerju inte orka nånting om jag inte tar tag i det här snart, men inte idag...hihi (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0