hemkunskap

hejhej,imorse så vaknade jag av ett sms av nina,hon skulle komma till mig med halv 8 bussen men den bussen kom inte så mamma fick åka& hämta henne:) sedan fixade jag mig & vi tog nästa buss till skolan, jesper var även på bussen :) sedan så kom vi till skolan och vi såg en gubbe i vårat omklädningsrum, haha han var amerikan & vi snakcadee engeklska med oss, vi började gympan med han kl 9:20-skulle egentligen ha börjat 5 i. han var våran vekarie alltså.sedan så hade vi ingen lektion förns typ vid 2 i 12, so-kul lektion :) & nu har jag hemkunskap & slutar om 45 minuter-då kommer simon becka& emma & hämtar mig tror jag :)sedan hem & sedan hemtillbecka, som fylkler år :) hennes släkt & skitk kommer hihi (a) bonnie & jag ska sova där :) skriver kanske ikväll eller något!puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0