fredags, lördag & min söndag

tjeeeeeeena :) sry för att jag inte skriver så ofta längre men man har ju fan aldrig tid, man är ju knappt hemma något & när an är det så har man annat för sig. i fredags så drog vi till centrum men hände inget typ så jag & becka tog 865 hem vid 10, haha säger bara törnrosa & liket, fy fan. vi hade iaf as kul :) haha, sen kom simon & hämtade oss vid stallet vid typ halv 11. så var umgicks vi med beckas mamma annsofi & johnny :) sen vid 12 så möblerade jag becka & katten om beckas rum haha, jag & katten sorterade alla hennes kläder!

lördagen så vaknade vi, då färgade vi håret på varandra, eller jag satt brevid & lyssna på musik medans katten (amanda alltså för dom som inte fattar:)) färgade beckas hår mörkbrunt, sedan färgade annsofi amandas hår :) blev skit snyggt på båda! sen så typ käkade &  vid 4 så drog vi hem till mig. fixad oss & så, sen vid 5 i halv 6 så skjusade mamma hem oss till becka, men då fick ci för oss att vi skulle med bussen som gick 5 minuter senare, och för dom som inte vet så tar det typ 10 minuter att g från beckas hus till bussen så vi fick springa, haha becka stackarn ramlade ^^ men sedan så hann vi iallafall med bussen :)

på bussen var tina erik jonny & chrille. vi snackade med dom sen när vi kom till huddinge så käkade vi med tina & chrille, för jonny vågade inte gå in för han hade täckbyxor hahaahah :'D sedan så drog dom & vi träffade wille emil & sebbe :) sedan kom nina & bonnie, sen typ ida. men sedan drog jag becka bonnie & nina på en fest i haninge :) vid halv ett kom bonnies mamma & hämtade oss & även polisen kom & gjorde alkotest & skit på henne för att jag vet inte varför, haha blockerade vägen & skit :P men sedan så kom vi alla hem till oss, vi kollade på en film, the ruins heter den tror jag...konstig film :S haha, men vi skrattade väldigt mkt.

sedan imorse så drog nina & lina till stallet, & jag becka & bonnie typ sov sedan busringde vi:) sedan åkte becka hem & nu har precis bonnie dragit!

idag vill jag möblera klart mitt rum & städa det + min garderob :) det blir skönt att få gjort ;) , imorn är det skola igen -.- KILL ME PLZ. nej men ushca ;)

skriver senare säkert!


min sista bild på dig, I MISS U SO MUCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0