..

hejsan hejsan, kom nyss hem , har varit ute & gått- det är as bra om man känner sig nere-det är bara att sätta i hörlurarna i öronen & börja gå. var ute & gick i går kväll oxå men gick så långt så mamma behövde hämta mig haha :) man bara rensar tankarna, verkligen skit skönt. har typ bara varit hemma idag, handlat med mamma & så. men imorn ska jag försöka träfffa alla mina vänner & ha lite kul :) haha. åhhh det här kommer säkert vara en dålig termin, min förra vårtermin var dålig, gick knappt i skolan, var knappt hemma & sket i näsan alla polare förutom några få. men efter regn kommer alltid solsken :) .. jag hoppas inte att det blir en deppig termin, för att det pallar inte jag med :P haha, menmen..får väl se..det var typ lite mer än ett år sen allt började..jag vet inte om jag ska kalla det en ljus eller mörk period i mitt liv, för det ar verkligen vissa stunder som jag bara  njöt av livet.

mitt 2008 har haft sina ljusa & mörka stunder så tänkte göra en lista :)

familjen-vårterminen var pappa aldrig hemma & inte så mycket i sommras heller, men nu är han det men vi bråkar alltid så pratar typ aldrig med han :'(

vännerna-ja du..vet inte vad jag ska säga, vårterminen 08 var det ju bara becka sandra & lina som gällde elr vad man ska säga..visst det var underbart men jag sket toltalt i alla mina andra vänner som alltid funnits för mig, men sommaren började & då var det tina jag becka sandra & love i början, sedan jag bonnie becka + chris & dom resten av sommaren :) träffade ju även amanda amanda pippi & nellie <3 höstterminen började med att jag sa upp vänskapen med becka, vi skulle ta en paus elr vad man ska säga. men vi är nu vänner igen & jag har spenderat väldigt mkt tid med alla i min klass <3

skolan-vårterminen så sket jag i skolan totalt, det blev inga betyg i många ämnen & sådär, slutade spanskan & började gå i sv/en ist. hösterminen så började jag gå på lektionerna mm, men höjde dock bara ett betyg-det var svenskan.


övrigt- min hund Ozzy dog den 2/12 så det har varit i en liten nedgång i mitt liv. har även gjort 2 ganska stora misstag som jag inte vill ta upp här, men dom som känner mig vet vad jag menar.

2008 är ett år jag aldrig glömmer <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0