en måndag av flera

hejsanhejsan, idag var det skola, fick ganska snabbt faktiskt :) haha hade capoiera elr hur det stavas (?!) på gympan haha så jävla tråkigt :P men skön lärare så :)

efter skolan åkte jag till centrum med nina & bonnie, sedan så skjustade bonnies mamma hem mig :) seda hann jag vara hemma i en halvtimme innan simon emma madde & becka hämtade mig :) dom skjutsade mig & becka till huddinge, då tog vi bussen till skogås & umgicks med jesper & läppen ( haha vet ej vad han heter egentligen) (; menmen. kom hem för typ en halv timme sen, 45 minuter försent (a) men det var lungan. nu sitter jag & kollar på 24 men mamma pappa & lina! skriver lite senare maaaaaaaybe! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0