dag 1 & 2

hej hej, har inte hunnit skriva nått pga av masa grejer, nej men i onsdags elr aa torsdags så somnade jag kvart i 5 & skulle upp en timme senare. vi kom till skolan & detr första man här är boosse : nu är det matematik........TJOHOOOOOOOOO! nej men seriöst -.- dagen var skit lång, slutade 4 :( menmen :) sedan efter skolan så åkte jag till heron city med evve & natta vi käkade & sedan kollade bio, emil kalle & pontus kom även till bion :) vi såg eden lake..hemsk film :O jag & evve satt & stor böla :P haha. sedan idag så var det fredag, min favvodag! haha, dagen har varit en jätte bra dag :) nu tog jag halv 3 bussen hem men becka bonnie nina linda jimmy katten tina & lina :) bonnie är här nu :) vi ska göra något ikväll :) sedan så ska jag sova hos becka, bonnie oxå maybe. :)))) hoppas. igår när jag kom hem från bion så hade typ halva huddinge strömavbrott, yeaaay lixxom..haha men sedan vi halv ett så sattes strömmen på igen så då var det jag sombehövde stänga av alla lampor mm fför alla andra sov ju -.- haha, är det inte sånt man har mammor & pappor till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0