torsdag, fredag imorn :D

hejsan alla! igår blev det att jag sov hos nina :) gick upp imorse vid kvart i 7, kvart över 7 tog vi bussen hem till mig & sedan så halv 9 åkte vi med bussen till skolan :) sedan var det nationella..men det gick bra, var klar efter 1 & en halv timme ungefär. sedan håltimme till halv ett, så spelade kort med lollo nattis evve falk & dennis hahah fy fan va kul xD

sedan hade vi lite lektioner.. musiken hade jag & evve as kul, sjöng singstar hahah ;) sedan så slutade vi kl 16.00, då hämtade evves pappa oss & nu sitter jag här..evve är i duschen spm vanligt ( HAHA ) skulle gentligen hem & plugga idag men det blev att plugga här för vi har ändå samma saker att plugga på .. :) nån som vill träffas ikväll? :D haha

juset hade möte idag med tmm?! dom pratade endast med mig & ingen annan..så jävla sur jag blev..! men ah det löser sig nog tillslut, men blev bara så jävla sur, falska anklagelser & jag får ta all skit, halva nians skit! nej usch på det.

skriver förmodligen ikväll! puss på er









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0