tisdag 3/2

tjenaaaare, idag vaknade jag vid kvart i 8.. vid 8 kom nina :) sedan fixad jag mig & vi drog till bussen, väl i skolan hade vi nationella , jag var klar först av alla xD haha men jag tyckte jag ändå gjort fett noga & bra? aja. sedan så hade vi hål timme i 2 timmar så vi drog hem till maja en snabbis & spelade kort & snackade, sedan till skolan & käkade. sedan hade vi so..fast jag nina & bonnie hade inte så mkt so eftersom vi skulle snacka med janne om tmm............... :@ iaf efter skolan så var jag med amanda  & evve, vi snacka & lite sånt, sedan vid 4 kom becka & då åkte jag & hon till jesper & umgicks lite där med han! sedan åkte jag hem med halv 8 bussen, kollade på law and order, så jävla bra! haha, & nu ska jag snart sova, iaf försöka! skriver mer imorn pusssss.. känner mig lite halv risig så får se hur det blir med skolan imron...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0