tisdag :)

hellu! jag vaknade typ nyss. har ju typ inte svoit nått i natt så det är förklarningen ;) har även pratat med pappa <3 han kanske kanske elr aa han hoppas på att komma hem i helgen! men dom skulle se om han kunde stå idag så vi får väl se hur det går! & även om han kommer hem så kommer han läggas in på sjukhus. väntar på nina & lina nu, men ska nog börja laga middag redan nu. jag vet inte vad vi ska göra, vi får väl se. . . min moster kom & väckte mig vid 10 idag så åkte vi & handlade på eko & willys..kom hem & typ satt vid datan, träffa tina & lagade lunch innan jag gick & la mig igen som sagt. . sedan var jag tvungen att gå upp för bea ville inte sova längre så stog & skällde -.- nu ska jag göra middagen & sedan kanske städa lite..det är väldigt stökigt medans mamma inte är hemma X) haha! mamma skulle kolla om hon kunde hitta hörluarar & saker i usa till mig idag , hoppas hon hittar något :') men nu ska jag  börja med maten, kyckling ris & curry! bye


skriver kanske ikväll då! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0