ryktas om sol & bad!

hej på er!! jag har nyss kollat på tv, nått program på 5an skit läskigt (a) haha

haha gissa vad?! jag mamma,pepe & kanske lina ska åka utomlans i mars :D mamma sa det idag! är hur glad som helst :) haha behöver inte gömma den där saken på min mage heller eftersom hon nu alldeles nyss fick reda på det , hon sa inte något :) skratta bara! xD hah! god loves me.. mamma säger att vi drar nånstans, tillexempel turkiet.."så länge det är sol, bad & fin så åker vi" haha sounds good to me!




imorn är det skola, sedan tar jag halv 6 bussen till evve & där blir det mys kväll med bastu & skit! =)
sedan vid 2 kommer ninas mamma & hämtar oss..då åker jag nog hem & sover i min egna lilla säng!
börjar få ont i huvudet :( har nyss tagit äcklig jävla host medecin som mamma tvingade i mig.. hehe. men nu ska jag hänga lite på facebook & sedan blir det sova för min del..eller nej, ska måla naglarna först! puss & god natt från en glad amanda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0