min lördag kväll!

hejsan..jag är skit glad för jag hade så jävla kul igår :)
först va vi på johnossi konsert i södertälje.. jag amanda becka markus nicolson anne erika & mathias :)
sedan efter drog vi till nicolson,sedan drog jagh & becka vidare till skogår, vi drog till åberg då :) sedan hem till jesper!
mkt på en kväll :) men det var kul! haha, här kommer lite bilder ;)


becka & nicolson på johnossi..

becka & amanda

självaste johnossi..

hahaha jag fick en sticka!



lite senare på kvällen så satt jag & prata om gymnasie grej med läppen, då frågar han mig om jag vill vara ekonomiskt oberoende, ja bah:nej alltså jag vill ha pengar..haha
han garvar & går in till becka & säger typ: din kompis vill vara ekonomiskt oberoende fast hon vill ha pengar, då slänger becka ut sig: jaha, jag trodde hon ville bli frisör
HAHAHAHAHHAHAHAHAH ÄR DET BARA VI SOM FATTAR ELLER?! becka, du är nu dumförklarad.

Kommentarer
Postat av: becka

a men ursäkta att klockan var typ 5 på morgonen och du snackar alltid om jävla frisör, hahaha

2009-02-15 @ 19:06:59
Postat av: amanda

hahahahahhahahahaha ja men so what? :P jävla blondin........

2009-02-16 @ 19:33:03
Postat av: Åsa

hahahaha dummaste ever xD

2009-02-17 @ 14:59:35
URL: http://fillihoe.blogg.se/
Postat av: becka

hahah sluta:P jag fattade ju inte vad du menade, plus att det var läppen som snackade. hallå? hahaha

2009-02-19 @ 15:59:00
URL: http://beckatallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0