ingen rubrik alls!

hejhej, kom hem från bion för typ en halvtimme sen, den var bra men väldigt sorglig..alla vi 5 satt & grät.. :'/ ( evve natta jag bonnie & nina ) vi såg ju i taket lyser stjärnorna :) bonnie ansökte faktiskt efter huvudrollen till den filmen! men iaf..

efter bion var alla helt pang poff döda..nattis fick skjuts hem men vi andra tog bussen, även en väldigt äcklig killa var på den :S sedan tog jag nina & bonnie gammla kära 709:an hem, vi stallet klev min syster på!

kom hem & började bråka med mamma -.- palla!! sams nu iaf :D (a) så nu sitter jag här..känner mig så jävla tom inom mig :S vet inte vrf..menmen :) happy face nu! imorn är det skridskor i visättra hallen, börjar tolv xD haha , men jag bompa & nina vet inte hur vi ska ta oss dit så vi får väl se hur det går med det xD hahaha!! men nina kommer iaf hit vid 10 :) puss!

bilder kommer, det går inte att ladda upp dom just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0