äckliga tisdag, kanske borde stannat hemma?

hejhej, har sven just nu..skit tråkigt & så är jag kiss nödig som fan!! haha.
 idag har jag haft en skit dålig dag?! börjar med att jag försover mig, jag börjar fixa mig kl 7 & 25 över 7 måste jag dra till bussen! men fixade det ändå.. men bråk med mamma blev det dock. -.-
 sedan så kom man till skolan, lektioner hit & dit.
evve & alla andra tyskar drog till flottsbro & åkte skidor. så kvar är jag & tre andra tjejer & några killar. & sedan så blir det inte bättre när en person ska snacka med mig om tmm?! snälla get over it!!!!! & LÅT INTE MIG TA ALL ÄCKLIG SKIT. jag pallar inte okej?
skolan går skit & jag fattar inget, frågar jag nån som blir dom bara irreterade. visst, jag kanske inte hängt med så värst mkt, men jag har verkligen försökt & vill ha g iaf i slutbetyg..men nej nej nej !! åh, idag kanske jag bara skulle stannat hemma?! eller nej..då skulle jag inte kunna vara med nina idg .. :) vi ska typo umgås med min mamma & åka nånstans maybe (a) kanske köpa ny mobil till mig ? :D haha har gråtit lite då & då & fått värsta dampattackerna & typ slagit mig själv men som tröst har nina varit där <3 :) men slutar om en halvtimme & då tar jag & nina bussen hem till mig & så hittar vi väl på nått tills mamma kommer hem.
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0