2 februari 09

hej hej! idag så vaknade jag men pallade inte dra till skolan så jag somnade om tills vid halv tio, vid kvart över tio skjutsade mamma mig till skolan :) fett skönt att sova ut! men iaf dagen gick, inget spec typ! sedan så var det några som kom & pratade om alkohol men dom fick mig bara att tro att det är bättre att dricka alkohol nu än jag trodde innan? haha :') men sedan efter skolan så åkte jag hem till evve, & sedan så åkte vi till centrum där vi träffade lollo & bonnie, vi skulle köpa godis till imorn för vi har ju nationella! tråkigt värre -.- hatar att sitta stilla & bara skriva. men iaf vi träffade fett många i centrum haha som skulle köpa godis, typ kevin micke emil erik alva elin sandra wille albert valle & philip :'D sedan tog jag & bonnie halv 8 bussen hem , jag har typ bara suttit vid datan hela kvällen även fast jag borde gjort annat, men nu är det för sent (a) max fyller 18 snart så grattis till dig! :) haha kommer ihåg när du var elva (?) & nu får du dricka alkohol & skit...shit :P hah, men jaja ska väl sova nu för imorrn vid halv 8 kommer nina & väcker mig (a) puss på er alla sötisar!
juste har nytt nummer nu, så fråga bara efter det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0