onsdaaaaaag

hej hopp! sry för att jag inte skrev igår men jag var med min underbara vän bonnie :) först så var jag i huddinge med tina & amanda, sen tog vi bussen till gladö & då såg vi simon & lollo vid stallet, så vi hängde lite med dom men sen behövde lollo rida så hon tagga, så då var det bara jag simon & tina kvar..ett sms senare var vi hos bonnie :) hon skulle följa med mig hem & sova hos mig, sagt & gjort så vaknade vi imorse & tog bussen till skolan men bonnie hade glömt sina nycklar så jag & hon fick åka till huddinge, köpa frukost & sen ta bussen tbx ill henne, så nu är vi här & ska ta 10 bussen tbx till skolan... -.-. jag skriver ikväll! kiss xoxo

jag nina & bonnie i somras..den bjuder vi på ;)

Kommentarer
Postat av: Benny

Det är ju så roligt att alla tycker om att lägga upp bilder där jag ser ut som jag kommer från en annan planet och inte har en aning om vad jag håller på med.. =) Tjohoo!

Love <33

2008-10-23 @ 22:01:13
URL: http://bompas.blogg.se/
Postat av: amanda

haha jaa du är ju skit söt bompa! mjau på dig sexxi ;) <333

2008-10-25 @ 15:23:29
URL: http://amandarenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0