nemen tjena

hejsan allihop, jag hade en blogg förut (addore.blogg.se) men nej nej jag har ju självklart glömt lösenordet X) dum som jag är..men aja, jag skrev ändå aldrig där typ så nu tänkte jag ge det ett nytt försök så vi får väl se hur det går..

idag har jag varit med evve wille & sebbe typ..vi gjore inte så mkt, vi var i centrum & hänge lite :) sen var jag i skolan oxå men imorse när jag skulle upp så vaknade jag med en extrem huvudvärk så jag sov till kl 9 & tog tio bussen, när jag kom till skolan hade jag bara 2 lektioner kvar, en var so med en vikarie, han är typ skum -.- sen så hade jag hemkunskap, jag natta adam & evve satt och as garva åt en sak sen så fick vi skäll av diana eftersom hon inte har nån humor typ..(hemkunskasläraren) nu står lina
& säger att hon ska ha datan så jag atar att hon ska få det för jag håller ändå på att somna så jag ska väl bara borsta tänderna & sen krypa ner undet täcket! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0