fredag natt & nya skor

hejsan alla! nu ska jag berätta om vad vi gjorde i fredags,jag bonnie & nina tog bussen till centrum,där träffade vi emil, sen så gick vi typ runt & allt var helt dött!fy va tråkigt vi hade, sen så kom natta & evve , dom skulle träffa nina sen så drog dom hem till evve typ , fast nina drog till några andra & sa att hon skulle komma till evve lite senare, sen så träffade jag emil & bonnie - chris , han skulle åka & käka så vi stannade i centrum men tillslut så fick vi nog av tråkigheter så vi drog oxå hem till evve, där var det kallabalik med bråk hit & dit men det löste sig tillslut, eller nått. sen så satt vi typ i hennes kök & snacka, sen så kom chris förbi en sväng & sedan kom micke oxå som skulle hämta emil. sen så när chris emil & micke hade dragit så kollade vi på en film , haloween heter den, jag somnade dock..skit trött! men jag såg lite & den var riktigt läskig. sen så gick evve natta & nina upp & sov i hennes mamma säng & jag & bompa gick ner & la oss i sofforna, sedan vakna vi vid 9 tiden för evve skulle köpa skor med sin mamma..som jag har gjort idag! :) här kommerett par bilder.. 

Kommentarer
Postat av: Benny

De svarta skorna var ju sjukt snygga ! :D Jisses ! =)

2008-10-25 @ 15:50:16
URL: http://bompas.blogg.se/
Postat av: amanda

thanks baby :) love ya

2008-10-25 @ 18:39:33
URL: http://amandarenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0