AAAAARG!!!!

hejsan, usch fy & blä vad jag är arg just nu!!!! :@ jag är skit irreterad på bonnie..hon säger att jag har varit taskig moit henne hela dagen?:S fattar inget.. sen så fick jag just nu tbx mitt NO prov, & gissa vad ? ett till IG!!!!!!!!!  åh va sur jag blir..jag som trodde att det här provet skulle vara skit bra eftersom jag satt & plugga i 6 timmar , jag sväääär! åh nu känns det som om jag lika gärna kunde ha varit död i 6 timmar..............sen så skulle jag ha dragit till tandläkaren idag, men jag orkade inte så nu blir väl mamma lite små sur oxå , plus att jag håller på att kissa på mig men jag får inte gå från lektionen för bosse :'( snälla gud låt resten av den här dagen som planerat. elaka pussar & sura kramar

Kommentarer
Postat av: Benny

Haha fan du var ju det! Kalla mig bimbo o grejer :O Haha fast det var ju sjukt kul när vi spelade :D

Pussar älskar dig <33

2008-10-23 @ 21:58:52
URL: http://bompas.blogg.se/
Postat av: amanda

hahaha jaja det var dåtid ;) ja men sen blev man typ blåst på riktigt..

2008-10-24 @ 16:35:50
URL: http://amandarenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0