yoga-inte min grej!

heeejsan. min dag har varit as skön, sluta kvart i ett, då åkte jag & evve till stan , jag handlade kläder :D hehe. sedan så träffade vi mallan natta & jossan tror jag hon heter (a) så åkte vi till huddinge med dom men jag & evve hade bråttombråttom för vi skulle till yogan & träffa bonnie & nattis.. vi kommer dit & går in på yogan..jag märker direkt att jag & evve inte kommer klara det här utan att skratta.. som jag sa så gjorde inte vi det, så vi gick ut efter halva passet. jag & evve gick då till solariumet, jag solade & evve kolla på:D hehe..efter nattis & bompa kom ut var dom ju inte så jätte glada på oss..men that´s life, deras val lixxom. aja, det ordnar sig förr eller senare! puss

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Vad snackar du om ? Vadå thats life? Det är ju verkligen inte vårat val om ni skrattar och förstör vår koncentration? Var någonstans är det vårat val? Vi väljer ju inte om ni ska gå på yogan, som ni dessutom vart på förut och dissade, det är ju inte vårt val om ni gör det igen. Och förstör för oss? Hur kan det vara livet?

2008-11-13 @ 19:28:18
URL: http://bompas.blogg.se/
Postat av: amanda

jag menar ine te så, jag menar att that's life att folk tjafsar& bråkar.

2008-11-13 @ 19:50:35
URL: http://amanda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0