toooday

idag vaknar jag av stress stress, mamma skulle skjutsa mig till skolan kvar över 7, méj vaknar typ kvart i så neeeej tror inte det, hon skjutsar mig till halv ist (: hehe. när jag kommer till skolan tar jag fram min mobil som jag trodde hade fullt batteri men NEJNEJ laddaren hade gått sönder så hade nada batteri när jag kom till skolan :( fråga varenda jävel efter laddare men ingen hade....jag ringer mamma och säger att hon ska komma med en, för utan min mobil så kan jag ju åka hem typ. men iaf hon kkunde inte komma med den förns efter lunch, men det var chill :) sedan så kommer bosse till mig att det är idag vi har möte, men min mamma & jag trodde det var imorn..hade missuppfattat tiden...men iaf så jag ringer mamma & säger att mötet är idag kl 16.00 ... dagen gick ganska fort, sedan var det möte dags, det gick bra dom snackade bara om mitt attityd probelm & lite om kurator tid & att jag måste sluta skolka lala typ. efter mötet så sa jag hej då till mamma & gick upp där träffade jag evve sebbe & bompa.. sebba hade oxå möte nu efter mig för att han försvover sig...stackarn måste ta blodprov & grejer "/ .. men iaf jag evve & bompa åker till gymmet, träffar blandannat våran gympalärare. vi är skiiiit duktiga och tränar från halv 5 till 7 :) såå är lite stolt :D  hehe. men iaf så tog jag & bompa halv 8 bussen hem, hon käkade hemma hos mig & sedan kom henne mamma och hämta henne nyss typ. jag ska snart gå & lägga mig, blev sent igår typ 12 haha, jag måste ha min skönhetssömn :D nej men imorn blirdet väl träna elelr umgås med vänner? onsdag så är jag ledig från hemkunskapen så jag & evve ska till stan & shoppa :))))) torsdag ska vi till mässan..sen fredag så funderar jag evve & bonnie på att typ skolka & åka till mässan för då är alla man känner där :) nej men vi kanske åker efter skolan? på kvällen hoppas jag då på nått kul! men nu ska jag duscha sen soooova! pussilipuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0