stress stress

åh vad jobbigt, jag är en sån här person som gör allt i sista sekund, den här veckan kommer jag inte kunna träffa kompisar en ända dag tills på fredag..

först så måste jag plugga moppe kortet tills på torsdag, har inte ens börjat!! blä vad jobbigt.
sen så har jag inte ens börjat på mitt teknik arbete & det skulle vara inlämnat i torsdags(?)
sedan så hörde jag det rycktas om biologi prov snart? :O nån som vet nått om det? :O:O
sedan på fredag ska en so uppgift vara inne, men jag smartskalle har knappt börjat på det heller!
& det är säkert inte allt :'( men jag får väl ha en hel hemma vecka då..& jag som är så kompis beroende -.-

önska mig lycka till & lid med mig även fast jag får skylla mig själv..


jag säger som min mamma : jag har jävligt dålig planering


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Då kommr vi ha en likadan vecka! Har ninte gjort något heller... Känns helt jävla piss att ha allt framför sig så.

Biologi provet är i allafall på tisdag.

Lycka till <33

2008-11-23 @ 12:28:20
URL: http://bompas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0