snösnö...snö.

mamma ringde..det snöar tydligen ute. hon är inte det ända som sagt det idag. aja..jag hatar när det är blasksnö, det ska vara riktigt snö. annars så är det bara blött & jobbigt. egentligen hatar jag snö, elr iaf när man typ kallsvettas på vintern..men det är mysigt & eftersom att jag bor här ute i skogen så kommer inte bussen in & bilarna kommer inte ut heller haha, det är najs :) då slipper man skolan! det brukar oxå vara så när man ska åka från centrum..nej men då säger busschaffören att bussen bara åker till ebbadal & inte in i gladö elr ådran..man bah suck, då måste man ta en lååång promenad-.- & fråga mig inte hur många gånger jag & tina gått i den där jävla gladöbacken & ramlat & slagit häcken av oss-.- blä , aja jag vet inte rikigt hur min sag ska bli..är ensam hemma just nu :) mamm är & hämtar pappa på arlanda & lina är i stallet på tävling.. menmen jag tror att jag ska städa & fixa lite..jag skriver senare om vad jag gjort idag elr om det händer något annat kul som det det förmodligen inte kommer göra.

och säg mig nina, vad FAN håller du på med här? XD


Kommentarer
Postat av: NINA

jag och bonnie , du vet ;)

2008-11-16 @ 21:45:54
URL: http://ninkanin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo jag vet...

2008-11-18 @ 18:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0