snodde från callmar ;)

Om dig
1. Är du en partypingla?-
 det är klart haha
2. Är du lycklig?- jo jag har mina dagar
3. Är du uttråkad?- sometimes
4. Är du ledsen?- hääänder
5. Är du italienare?- em..borde man?
6. Är du gravid?- nejnej
7. Är du en cooling?- ofc
8. Är du från Irland?- neejj det tror jag inte?
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta?- yees

Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?-
gå förbi en gång till
2. Har du nånsin blivit sårad?- jaadå
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille/tjej flera gånger under natten innan du somnade? - jaaaaaaaaa
4. Har du gillat en kille/tjej utan att berätta det för honom?- ja det tror jag
5. Har du kysst någon inom de två senaste veckorna?- ja
6. Har du haft en hemlig beundrare?- om jag har
7. Är du kär?- who knows? ;)
8. Vill du gifta dig i framtiden?- nej usch

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?- lust haha
2. Hår eller ögon?- hår tror jag
3. Katter eller hundar?- kaaaatter
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?- bästavänner ofc
6. Coca-cola eller Pepsi?- cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll?- partyparty
8. Pengar eller lycka?- haha ja du.....
9. Dag eller natt?- nattliv<3333
10. MSN eller mobil?- min mobil är min bästavän

Tio "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?-
jaa..haha
2. Brutit ett ben?- yees
3. Gjort nåt du ångrar?- ja det kan man säga..
4. Hoppat Bungee Jump?- nej tyvärr
5. Ljugit för någon du tycker om?- ja .. "/
6. Ätit en hel tårta?- hahahah det tror jag inte X)
7. Gjort bort dig offentligt?- ja that´s me
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?- blääää
9. Gråtit när ett husdjur dog?- princess. "/ <3
10. Velat försvinna?- japps

10 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde?- nina tror jag?
2. Telefonsamtalet du fick?- fanny älskling
3. Personen du var med?- bonnie & nina :)
4. Roligaste grejen som hänt?- haha fan vet jag :P
5. Personen du sms:ade?- bompa elr evve
6. Du kysste?- ingen aning?
7. Du skrev till på myspace?- myspace är såååååååååååå ute!
8. Du kommenterade?- min syrras hår typ
9. Du tillbringade natten med?- he he ja det vill du allt veta va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0