onsdag

heeejsan! jag vaknade med skit ont i magen, halsen & huvudet..kunde inte bli värre, kunde inte ens prata. sedan så gick jag upp vid 9, & mamma skjutsade mig till skolan vid 10 typ..jag kom till skolan & då säger claudia att jag ska göra so prov..men janne hade sagt att jag skulle göra det imorn (+att jag inte hade pluggat) så jag får göra det imorn ist.. :) så nu måste jag plugga snart...... :( .. men sedan var det hemkunskap... jag & adam skulle göra lasange, det gick så där , råka blanda ihop tomatpure & hackad tomat (?) så det blev lite starkt haha..tillslut så fick vi G+..jag blev skit glad medans adam typ deppa hahahhaha...men nu ska jag plugga pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0