nu snöar det verkligen!

nu snöar det verkligen ute.försökte ta bild på snön men det syntes typ inte..sen så kolla jag i min skogarderob, då hitta jag massa skor som jag inte haft på mig sen i somras :) jag är så onödig- köper alltid saker som jag sedan inte använder..tog lite bilder så här får ni se..

haha inga skor..men rolig bild X)
    

1. simon, jimmy bear & bompa :)
2. vita högklackade stövlar- från spanien
3. vita hörklackade-från spanien
4.vita högklackade- från euro sko
5. vita & silver högklackade- från skopunkten tror jag (?)
6.svarta pumps- från skopunkten tror jag oxå :P (?) haha..

det här är skor jag sällan använder, kanske borde börja använda dom? :) man får ju trots allt bättre hållning av högklackat..men nu har det ju börjat snö så vi får väl se... hehe. xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0