haha måste bara..

Kolla i skolkatalogen från årskurs nio
Har du kysst nr 6 i bakreraden?
: John..nejnej
Brukar du vara med nr 5 i bakreraden?
: Dennis, ja i skolan
Gillar du nr 4 i främre raden?
: Nina, nej..jag älskar henne :)
Är nr 1 i mittersta raden din bästis?
: Janne lärare..ja men verkligen
Älskar du nr 1 i fremre raden?
: Kalle..tror inte det va?
Är nr 5 i mitterstraden bäst?
: jo men det är ju jag så självklart!
Vad du med nr 2 i mittersta raden idag?
: Danne, nej..
Hur länge har du känt nummer 2 i mittersta raden ?
: Danne, gått i samma klass sedan 6an
Har nr 5 i främre raden likadan mobil som du?
:Nattis, ja fast hon har rosa..
Hade du kunnat vara tillsammans med nr 3 i bakre raden?
: Cewe..haha nej
Har du vart förbannad på nr 4 i bakre raden?
: Max..aldrig pratat med snubben
Har du vart på stan med nr 2 i främre raden?
: Lojs..ja då
Vad är bra med nr 3 i mittersta raden?
: Johan..ingen aning
Vet du vilken musikstil nr 1 har i bakre raden?
: Lasse lärare..vill jag veta?
Har du någon gång suttit vid samma bord som nr 6 i främre raden?
: Camilla..yes
Är du och nr 3 i främre raden bra kompisar?
: Ogge..nej inte speciellt
Har du kramat nr 6 I mitterstaraden?
: Bonnie, ja varje dag hela dan
Har du slagit nr 4 i mitterstaraden?
: Emelie..nej inte vad jag vet :P
Vad är ditt bästa minne med nr 6 i mellanraden? 
: Bonnie, ojoj det är mååååååånga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0