fredag + lördag

igår så drog jag & bompa till centrum där vi träffa pippi, vi stog & snackade sedan så träffade vi sebbe, emil & simon, vi hängde lite haha..sedan kom nicolson & då drog dom in till krogen typ. sebbe & emil taggade hem & jag pippi, & bonnie drog hem till pippi. vi snackade & kolla på singing bee haha..vi hade det najs ;) vid tolv tiden kom pappa & hämtade mig & bonnie i centrum, vi kom hem & jag & bonnie snackade i typ två timmar, sedan så somnade vi :) imorse när vi vaknade så käkade vi frukost & lite så & nu har just mamma, pappa, lina & bompa åkt. jag sitter här med alla mina underbara djur.


jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mera..det har ändå hänt så otroligt mkt igår & idag.. balndannat att simon fick för sig att gå i högklackar & ha läppglans..vi träffa en väldigt ledsen amanda möller, stackarn <3 & sedan så stog vi & as garva åt en lite mer så kallad...feminikille. haha jaja om jag kommer på något mer så skriver jag puss & kram.

Kommentarer
Postat av: pippi<3

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA FENIMINKILLE! :D

2008-11-22 @ 13:28:46
Postat av: Bonnie

HAHAHHAHA :D sköning ;) Liiiiiiite mer asså ;)

2008-11-22 @ 18:36:07
URL: http://bompas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0