aaaaj

heeejsan! imorse vaknade jag med ont i ryggen&huvudet, så jag gick då inte upp, jag smsade bonnie & sa att jag inte tar taxi med henne för att jag tar sov morgon, men hon sa att hon oxå skulle göra det :) vi skulle ta 9:49 bussen. när jag sedan vaknar så är min pappa hemma som egentligern ska vra i lindesberg(?) aja, han sa att han kunde skjutsa mig & bonnie :D vi hämtar bonnie, vi åker till skolan, bonnie är gladglad:) vi har typ elevens val, sedan lunch, jag åkler till centrum för jag orkar inte vara kvar i skolan, har för ont i ryggen mm. så jag åker till centrum & där träffar jag emelie & hennes kompisar, dom interjuvar mig haha, nån skol grej :P snackar lite med emelie & sedan gå rjag inte på hm & köper tights :) sedan tar jag bussen hem & mamma säger att vi ska till doktorn för jag har typ urinvägsinfektion (?) blääääää...ikväll har jag utvecklingssamtal,jag vet redan att det kommer gå dåligt så är inte orolig för nått xD haha skriver senare om hur det gick! puss


vääääärldens coolaste hund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0