30/11-ett år idag! haha <3

hejsan hopp gummisnopp, idag slappade jag tills jag fick ett samtal, det var rebecka som ringde & frågade om jag ville baka med henne mamma & henne, haha papparkakor & lussebullar xD jag åker dit med bums, inget smink, mjukisar & bulle på skallen.vi skulle göra lussebullar först men hade ej något saffran så det blev att göra pepparkakor..jag & becka böjar att göra lite grisar & änglar, ni vet lixom fomer, men så fort hennes mamma lämnar rummet så börjar vi göra männ& kvionnor men hängpattar, mus & penisar hahahahhaha, så jävla kul :D sedan så åker vi & käkar thaimat, jag becka annsofi & johnny :) tiden gick lalal, när vi käkat klart så åker annsofi & johnny hem, & jag & becka träffar pippi älskling <3 sedan så träffar vi chris, natta & ida :) sdan så kommer simon & hämtar oss, vi handlar & sedan åker vi till emil, men vi pallade inte göra nått så vi åker hjem & simon skjutsade hem mig alldeles nyss, & nu ska jag kolla på wallander med mina bakfulla moder & fader hahahh c ya baby ;)

här får ni en bild på våra fiiiiiiiina pepparkakor xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha vad fula! :D<3

2008-12-01 @ 14:57:14
URL: http://filippalundwall.blogg.se/
Postat av: amanda

nej dom var faktiskt as gööölliga pippi! <333

2008-12-01 @ 17:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0