21/11

hejsan, orkade inte skriva igår, men iaf jag & nina åkte till centrum med 7 bussen, sedan så kom vi till centrum men affären där vi skulle hämta ut biljetterna var stängda..så vi åkte till balingsnäs med bussen, vi åkte med robin s :) i balingsnäs hämtade ninas mamma oss & då åkte vi till nina & hämtade kläder, för nina skulle sova hos mig :) .. sedan så skjutsade ninas mamma hem till mig vid 9 tiden, vio kommer hem hit & sätter oss & kolla på fantastic 4 med pappa XD haha den var as bra, sedan efter filmen så gick vi & la oss..somnade kanske vid halv tolv :) imorse var det jävligt segt & stressigt att komma upp..menmen :) & sedan var buss äcklet försenat typ en kvart-.- bara för att det är LITELITELITE is i ådran & gladö så ska busschaffören köra i 10 -.- men tillslut kom vi till skolan & hade bild :) jag blev klar med mitt rum, yohoooo! nej men det är väl skönt, sedan hade vi svenska, slöjd, lunch sedan hade vi so, då skulle vi kolla på en jävla film från första världkriget, fy fan va tråkig den var, jag & tina kollade i 5 minuter sedan fick vi nog så vi gick & kolla på när dennis körde biljard för sig själv..normalt(?). hehe :) efter skolan åkte jag, tina & wille till centrum & köpte biljetterna, sedan träffas vi evve, då gav jag enbiljett till henne :) sedan så gick jag becka (?)haha. & tina hem till pippi älskling!! :) vi snackade lite & jag frågade om hon skulle med på the wave, det ville hon, men hon skulle kolla med sin pappa först. sedan tog jag halv tre bussen hem & här sitter jag & gör absolut ingenting. får se vad som händer ikväll? nått förslag? :D skriver kanske senare då! :) pussssssssssss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0