19/11

hejsan! vaknade vid 6 idag, helt död idag med...somnar alltid sent nu föritden, har gjort det senaste vecken. inte kunnat sova, vet inte riktigt vrf (?) & så går jag upp skit tidigt..iaf jag vaknade vi kanske 6, då hade mamma & pappa redan åkt till jobbet & lina låg & sov :) skönt då får men hela huset för sig själv! jag fixad mig i en lugn takt sedan vid 10 över 7 så kommer ninas mamma & hämtar mig, bonnie & nina är oxå med. vi åker till skolan & nina & bonnie ska ha en gympa lektion så dom fixar allt-gladiatorerna blir det. emeelie råkade sparka mig på revbenen som jag bröt för kanske två år sen men dom kommer ju aldrig växa igen så det gjorde dock lite ont hehe. ;) men just nu har jag evlevens val så jag ska typ skriva om historia men det tror jag inte att jahg orkar så jag ska väl forsätta lyssna på musik & sitta här vid datan..snacka lite med nina kanske :) pyusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0