16/11

gooood kväll. har nyss försökt hjälpa syrran med att skruva loss benen på hennes säng men klantig som jag är så gjorde jag inget än att göra det värre, jag tog skiftnyckel & drog så hårt att den fastnade..smart amanda! aja jag kan iaf skylla på att jag hade brun utan sol på händerna.. hehe :) imorn är det lång skol dag -.- blä pallar inte gå till kl 16.00.men sedan efter skolan ska jag iaf träna med evve & bonnie tror jag det blir & sedan kanske sola :) jag har hittat en ny favorit låt, vet inte riktigt vad den heter-men just nu har jag den på pea iaf ( addore@ ) så där kan ni lyssna på den! jag skriver nog imorn kanske i skolan elr efter på kvällen vad jag har gjort :) puss & kram

jag hatar den här bilden..ser ut som om jag har en kamel tunga elr nått-.- men haha det ser ut som om jag är tatuerad vid halsen tycker jag men egentligen är det abra evve som skulle göra ett "litet" hjärta..men som ni ser så blev det ju lite mer än ett "litet" hjärta..hehe.



i fredags hände en grej som har fått mig att må lite bättre, jag kan ju inte direkt skriva det här men jag antar att dom närmaste vet om det. det känns skönt att jag nu kan slapna av & inte behöva tänka på hur allt skulle ha kunnat sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0