utmanad av emma

Jag har blivit utmanad

Här kommer en lista!
( Endel av frågorna är tolkningsfrågor som du får besvara efter hur du tar dom. Efter att du har fyllt i listan, utmana 7 blogglada vänner och medela dom i respektive blogg!)

Vem ( med motivation)
Vem är din käraste flickvän?
- jag fattar inte frågan
Vem är din käraste pojkvän?
- hihi ingen (a)
Vem litar du mest på ?
- oj..mina närmaste nog
Vem vänder du dig till när du behöver någon?
-  fattar inte den här frågan heller
Vem är dig likast till sättet?
-  bonnie på sättet, men evve på humorn skulle jag tro HAHA :)
Vem skulle du vilja ta med utomlands ?
-  dom bästa :)
Vem var du med senast ?
-  bompa ;)
Vem saknar du mest ?
- ozzy <3
Vem älskar dig mest av dina vänner?
- jo men det vet ju jag....(?)
Vad ( rangårdna 1-3)
Vad önskar du dig just nu?
1 att nån rolig vill göra något med mig ikväll
2 pengar!
3 att någon vill göra nått med mig ikväll..................
Vad önskar du dig inte alls just nu?
1 att jag får sitta hemma hela kvällen
2 ett dåligt lov
3 att jag får sitta hemma hela kvällen
Vad betyder mest för dig?
1  nära & kära
2  musikmusikmusik!

Vad får dig på bättre humör?
1 kompisar
2 musik
3 fest
Vad får dig på sämre humör?
1 när jag som tex förmodligen idag att jag kommer få sitta hemma hela kvällen -.-
2 meeeeeeeens ;)
3  osociala människor!
Vad saknar du?
1 roligheter
2 pengar -.-
3
 Vad är dina nyårslöften?
1 hih bara jag vet (a)

3
Hur
Hur vill du att din framtid ska se ut?
- att jag ska vara rik (a)
Hur vill du leva ditt liv?
- ingen aning, så länge jag är lycklig så haha
Hur delar du med dig av dina känslor?
- ingen aning..snackar med vänner typ(?)
Hur mår du?
- bra, men jääääääääääävligt utråkad för stunden-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0