11/12

hej alla söta, fina & snygga. imorse så försvo jag & evelina mig, han bara hoppa in i duschen sedan behövde vi dra, haha typiskt oss när vi sover tsm -.- sedan blev det skola, evve & nattis drog hem-lollo är i thailand- & bonnie försov sig hela dagen (?) sedan drog maja hem & tina till läkaren, kvar blev jag & nina :) haha.hon var lite deppig men blev sedan gladare! " du behäver bara slå lite hårdare på trumorna" haha, ingen fattar förutom oss & så ska det nog stanna ;) efter skolan så drog vi till centrum sedan hem med halv 5 bussen, gjorde massa roliga miner sedan så gick jag av på nyboviksvägen (:  nu är jag hemma & ska inte göra något ikväll, skööönt :) imorn så är det oxå bara vanlig skol dag sedan vet jag inte vad som händer mot kvällen! puss & kram


ps- imorn åker becka & simon till thailand-kommer sakna er sötnosar :(

jag & becka för ett år sen..

haha simon förlåt men den ända bilden jag har på dig när du är själv :)
haha från simons student, helt nykter


Kommentarer
Postat av: becka

haha, bilden på simon hahaha. han gillar att suga :) hihi så jävla skön fylla.

kommer sakna dig gumman, jag älskar dig<3

2008-12-11 @ 22:41:52
URL: http://beckatallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0