today

heeello, idag har jag varit i skolan som vanligt, sedan efter som kom becka & adam & hälsade på :) <3 jag, becka & wille tog halv 3 bussen mot landet, sanna var på bussen & hon ville att jag & rebecka skulle åka runt med henne så hon slapp sitta själv haha, vi gjorde som hon ville :) bussen åker dock förbi ådran för busscahfförn " glömmer " att svänga in haha, men hon vänder sedan, när sanna går av så somnar jag & becka typ.. helt slut. bussen går in i gladö igen & vi hoppar av vid krönet & går hem till becka. sedan så tar jag mina kläder som jag har haft där förut när jag sov hos henne, sedan åkte jag hem :)

haha juste, jag sov ju hos becka igår & som VANLIGT så är vi sega & tillslut får vi as bråttom till bussen :'D


skriver senare <3 puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0