tionde december tvåtusenåtta

hejsan alla. idag så gick jag upp kvart i 6, eller min klocka ringde då men kom inte upp förns halv 7, då hann jag bara platta håret & borsta tänderna sedan så åkte vi till kungen kurva, jag & mamma alltså, jag skulle ha uppkörning, det gick bra , men det var is kallt! sedan skjustade mamma mig till skolan, jag hade hål timme & så slappade med evve typ. sedan hade vi elevens val, var typ med sebbe & wille då (: sedan hade jag so-min lärare sa att om jag inte skrev ett A4 papper på lektionen annars så skulle han strycka mitt betyg si svenska så att jag får ig men det ville jag inte så jag skrev & skrev (: haha, sedan hade jag hemkunskap & då bakade jag, evve & adam lussebullar, haha dom blev as äckliga xD men mamma & becka gilalde dom iaf..elr dom sa det :P haha nu ska jag åka till evve & sova där snart :) skriver säkert ikväll! pusspuss

PS-grattis till nathalie som fyller 15 idag! I love u honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0