tina <3

jag ska ta en buss som går om en halvtimme till huddinge, där ska jag träffa tina, sedan ska vi åka med 6 bussen tbx till gladö & vara här typ.haha ganska onödigt men va fan jag har jui varit hemma hela dagen så känns ganska meningslöst att bara sitta hemma framför facebook & pea lixxom (; haha.puss & kram/ amanda

jag saknar dig mest...




alla gör misstag nångång, bara för att du kanske inte gjort något ännu..jag har iaf det&det svider verkligen när du ska upprepa det minst en gång om dagen, jag har lärt mig av mitt misstag, det är det man gör. men mitt misstag är inget jag är stolt över, & jag mår inte bra när du hela tiden ska ta upp det, jag kan inte göra något åt mitt misstag, okej? jag kan inte spola tillbax tiden, jag kan inte göra det.jag kan inte heller ta tillbax mitt misstag..så snälla lev framåt, inte bakåt. för att det får inte bara dig att må dåligt..utan mig med


Kommentarer
Postat av: Anonym

ozzy <3









blablablablablablablablablablabla

2008-12-14 @ 17:25:09
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök :) Tack!

2008-12-14 @ 17:31:02
URL: http://picturesofme.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Fett synd, så söt på bild i alla fall "/

2008-12-17 @ 20:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0