snodde från min älskling pippi :)

ta fram mobilen


 

Har du pussat nummer 2?
adam n, nej det tror jag inte

Vad har du för relation med nummer 20?
bonnies mamma, haha bonnies mamma ^^
När ska du träffa nummer 30?
dennis, imorn antar jag
Är nummer 18 söt?
bompa, OM hon är :)
Vad var ditt första intryck av nummer 13?
bardi, inget typ(?)
Gillar du nummer 14?
becka, ja det gör jag
Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
amanda alm, japp :)
När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
carro,ingen aning
Är du nära vän med nummer 23?
carina, nej
Har du gått på bio med nummer 4?
amanda d-iesel, nej
Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
dennis mamma annika, vadå gå ut? :S
Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
amanda möller, våra galna minnen haha
Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
annika hem, japp
Vad har du och nummer 24 för relation?
cewe, klasskompisar typ
Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
chrisi, inget!
Vad är det bästa med nummer 8?
annika evves mamma, att hon är grymt snäll :)
Brukar du och nummer 16 träffas?
bella, nej
Vad tycker du om nummer 6?
amelia, snäll & gullig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0