peddo blä

hejhej, jag åkte till centrum, där mötte jag tina, jonny & erik, vi tog bussen mot gladö, där är även sebbe & jannne :) haha, så är det ett jävla peddo som sitter & glor på mig & frågar vart jag bor, & jag lacka på han haha så jävla kul! sedan hoppa vi av bussen & jag tina jonny & erik gick hem till tina & sedan drog vi till fotbollsplanen, haha smällde smällare & så, så jävla kul vi hade xD sedan drog vi hem till tina igen & hämtade hundarna & var ute med dom ett tag, sedan drog vi alla hem till sig själva, har nyss duschat & ska väl sitta vid datan & sedan gå & lägga mig , imorn är det skola, men det är ju bara en vecka kvar! :) sedan jullov, fett skönt jue. skriver typ imorn eller något :) puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0