måndag

hejsan, igår när jag skulle somna så kunde jag inte somna..så bestämmde mig för att smsa evve, som troligtvis inte heller sov. sagt & gjort så pratade vi om allt möjligt..men tillslut så började hon driva med mig, haha fattade typ inget (?)

Amanda: haha mhm xD Kommer du tlll skolan imorgon? Puss
Evelina: Jag har byt skola <3
Amanda: Va? Du skojar?!
Evelina: Nej <3
Amanda: Va? Till vilken? Fan evve säg att du driver!
Evelina: Jag driver inte. Södertörn
Amanda: Va? Du skojar jag vet det du gör mig orolig om du inte säger att du skojar !!
Evelina: Amanda jag skojar inte.. Det är sant. Kommer sakna dig
Amanda: Hahaha lilla gumman jag känner dig :)
Evelina: Ok men det är sant <3
Amanda: Men varför?
Evelina: :'(
Amanda: Evve jag vet att du driver med mig. Ofta man byter skola sista veckan. Hihi ;)
Evelina: Sorry. Men amanda, lyssna jag driver inte
Amanda: Jaha..........
Amanda: Evve?
Evelina: Jag är bara så trött på det här. Jag är så svag att jag inte orkar mer :( Förlåt förlåt förlåt älskling..

Verkligen förlåt!
Men tror du själv att jag byter skola? HAHAHAHAHAHAHAHA aldrig att jag skulle lämna mina änglar! Såklart inte dig baby
Förlåt om jag drev, men var tvungen :)
Amanda: Du skrämde livet ur mig din lilla bimbo hahahaha :)
Evelina: Jag märkte det :) Jag har fan skit tråkigt haha jag har blivit en man :O
Amanda: Vadå blivit en man? :O haha
Evelina: Ja, jag har fått en luktande kuk där mellan bena :O Fy fan vad den är tung och stor alltså :O
Amanda: Amen fy fan evve! Hahaha det var ett peddo som tog på mig idag blä!
Evelina Ja. Fett kul :) Fick du hans nr? Haha
Amanda: Nej jag skrek på han
Evelina: Oh du skrek :P man blir så kåt
Amanda: Godnatt!!!
Evelina: Men jag vill messa med min älskling Amanda..
Amanda: Ja, men du skrämmer mig
Evelina: HAHA jag driver bara, tro inget om mig bara. Jag är bara på glatt humör
Amanda: Jag tror inget om dig, jag vet! jag älskar dig
Evelina: jag älskar dig


jag har haft engelska, där lekte vi en lek, jag var i samma lag som evve, danne & fjortisadam. hihi. sedan så käkade jag frukost med evve & dennis. nu så har jag matte..vi ska ha betygsnack, hah..kan skriva efter vad jag fick, om vi inte har slutat (; haha, idag ska jag troligtvis med evve & nattis till östermalm & lämna korv till kim (lollos kille) hihi. pusssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0