inget annat för mig (;

haha jag sitter här & har verkligen inget annat för mig, menmen....av någon konstig anledning så tänker jag på bonnie när jag hör den här låten :P sry gumman



"det är så logiskt,alla fattar utom du... :)"

imorn är det julafton då..känns inte alls som det,var fan är all snö? hallå-inge snö-inge jul :'(
imorn får jag gå ut, får sitta vid datan ( får typ det nu oxå :S ) & JAG FÅR MIN MOBIL! FATTA GREJEN! HAHA MIN BÄSTAVÄN LIXXOM <333333333333333333333333
 skojja bah :) nej men seriöst, ja klarar mig typ inte utan min mobil..någon mer som är så? ingen mobil, ingen amanda! haha :)
har fett tråkigt, alla ligger typ & sover här hemma :) eller kanske inte Lina-ska snart gå upp & se om hon vill kolla film med mig, men hon kommer bara somna så kommer jag ligga där helt själv -.- kul!

haha, nej men nu har jag inget mer att skriva! puss / amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0